Doorgaan naar hoofdcontent

Volgers

Hoera! Post

Hallo allemaal, 

Die kleine envelopjes van Studio Light zijn zo leuk dat ik aleen tijdje met het idee rondloop om er luchtpost envelopjes van te maken. Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ze daar toch iets te klein voor zijn. Speurend op Pinterest kwam ik op het idee om de rood/blauwe rand rondom de envelop te maken met 
 Doodle mask MASKSL58.
Het is ook super leuk om deze envelop met kaart als Snailmail te maken!!


Heb er ook weer een filmpje van gemaakt:


Je kunt je gratis abonneren op mijn YouTube kanaal om geen filmpje te missen.

Werkwijze:

Allereerst heb ik met mijn Nellie Snellen enveloppen maker een envelop met dubbele vouw rand gemaakt zodat er een wat dikkere kaart in de envelop past.


Langs de vouwranden heb ik dus de vakjes getekend met Faber Castell Black Edition kleurpotloden en de mask. (deze kleurpotloden zijn heel geschikt om op donkere ondergrond te kleuren)


De tekst Hoera! is gestempeld met STAMPSL523 en post is gestanst met STENCILSL390. Het rood en blauwe papier komt uit SL-ES-PP04


De kaart die in de  envelop zit is gestanst met SL-ES-CD15. Op 4 vierkante delen van de kaart heb ik een vierkant envelopje geplakt. Envelopjes zijn gemaakt met BASICSDC56.


Op de grote vierkanten heb ik ook weer de vakjes getekend met het mask. In de envelopjes en op een groot vierkant heb ik kaartjes geplakt. Die zijn gemaakt met  BASICSDC55 en BASICSDC56.
De tekst voor jou is gestempeld met STAMPKJ13.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze blogpost.

Tot de volgende keer!

Groetjes Geralien 









 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waslijn met babysokjes

En we gaan vrolijk verder met de geboortekaartjes... Deze waslijn met babysokjes heb ik gemaakt met de creatable, stempel en het papier van Eline Pellinkhof. De sokjes heb ik aan het touw geplakt en vervolgens kleine wasknijpertjes er op gezet. Op de wasknijpertjes heb ik kleine houten hartjes geplakt van Xenos. Het resultaat is toch super schattig!!

1001 mogelijkheden

Hallo allemaal, "1001 mogelijkheden" heb ik deze blogpost genoemd en daarmee doel ik op de ticket mal. De mogelijkheden met deze mal zijn eindeloos. Vandaag laat ik zien dat je er ook een hele mooie double Z fold card mee kunt maken. In combinatie met het prachtige paperblock Love & Home komt het heel mooi tot zijn recht Natuurlijk heb ik er ook weer label in verstopt. Ik  heb veel detailfoto's gemaakt, zo kun je goed zien hoe ik de kaart heb gemaakt. De basis voor deze kaart is een linnenkarton kaart van 13,5 x 27 cm Deze heb ik gerild op 8,5 en 13,5 cm. Daarop heb ik stukken kraftpapier geplakt van 13 x 8 cm, 13 x 4,5 cm en 13 x 13 cm. Daarop weer designpapier  van 12,5 x 7,5 cm, 12,5 x 4 cm en 12,5 x 12,5 cm  De ticket mal heb ik ook gestanst uit wit linnenkarton en op 5 cm vanaf de gaatjes gerild. Hierop heb ik ook weer kraftpapier en designpapier geplakt. Dit papier heb ik met de mal uitgestanst

Sending Joy

Hallo allemaal,  Vandaag wil ik jullie weer een kerstkaart laten zien. Deze is gemaakt met de nieuwe Sending Joy lijn van Studio Light. Deze is vanaf volgende week verkrijgbaar in de hobbywinkels.  Als basis voor deze kaart heb ik de Essentials mal SL-ES-CD70 gebruikt. De lichtgroene matlaag komt uit SL-ES-PP05. Het rode designpapier komt de paperpad die bij deze Sending Joy lijn komt SL-SJ-PP10. Het groene designpaper met de kerstboom takjes komt uit de andere paperpad SL-SJ-PP11. De 2 lagen van de kerstboom heb ik allebei met 3D foam opgeplakt zo krijgt de kerstboom meer diepte.  De slingers, kerstballen en ster zijn gestanst met SL-SJ-CD51.  De losse plaatjes komen uit diecut boekje SL-SJ-DCB08.   Om de kaart helemaal af te maken heb ik nog 2 roze enamel dots opgeplakt. Het papier is zo mooi dat het verder niet veel nodig heeft.  Groetjes Geralien