Doorgaan naar hoofdcontent

Volgers

Bierfles cadeauverpakking


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit gave bierfles cadeau laten zien.
Deze heb ik gemaakt met de pijlvormige cardshape mal van de Industrial 3.0 lijn van Studio Light.
Het is toch altijd lastig om een leuk cadeau voor mannen te bedenken vind ik. 
Maar met deze bierfles heb je wel een origineel cadeau.



Zo ziet de verpakking er vanaf de bovenkant uit.



Ik heb er ook een filmpje van gemaakt. Als je op de afbeelding hierboven klikt dan kom je er vanzelf.
Je kunt je op mij YouTube kanaal abonneren dan mis je geen enkel filmpje meer van mij.


Om te beginnen stans je 3 pijlen uit kraftpapier.
Deze maak je aan elkaar vast door een jute touwtje door de gaatjes te rijgen en aan de boven-en onderkant vast te knopen. Let erop dat je de pijlen goed met de gaatjes op elkaar legt. Want er zit verschil in.
Als je ze alle 3 aan elkaar vast hebt zitten kun je ze gaan versieren.
De middelste maat van de mal heb ik gestanst uit zwart kraftpapier.
Daarna heb ik de pijlen met de kleinste maat mal en BASISIN273. Van dit basispapier heb ik de voor-en achterkant om en om gebruikt. 
Met de plaatjes uit deze lijn kun je de pijlen verder aankleden.
Ik heb ook mallen  uit de Grunge lijn erbij gebruikt, die zijn ook zo stoer.


Door het gewicht van het papier zakt de verpakking makkelijk naar beneden.
Daarom heb ik 3 kleien cirkels uit foam gestanst en aan de binnenkant van de cadeauverpakking geplakt. Dan klemt het mooi om de fles heen en zakt het niet meer af.


Gebruikte materialen:










Leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog.
Graag tot de volgende keer!

Groetjes Geralien






Reacties

Populaire posts van deze blog

Waslijn met babysokjes

En we gaan vrolijk verder met de geboortekaartjes... Deze waslijn met babysokjes heb ik gemaakt met de creatable, stempel en het papier van Eline Pellinkhof. De sokjes heb ik aan het touw geplakt en vervolgens kleine wasknijpertjes er op gezet. Op de wasknijpertjes heb ik kleine houten hartjes geplakt van Xenos. Het resultaat is toch super schattig!!

1001 mogelijkheden

Hallo allemaal, "1001 mogelijkheden" heb ik deze blogpost genoemd en daarmee doel ik op de ticket mal. De mogelijkheden met deze mal zijn eindeloos. Vandaag laat ik zien dat je er ook een hele mooie double Z fold card mee kunt maken. In combinatie met het prachtige paperblock Love & Home komt het heel mooi tot zijn recht Natuurlijk heb ik er ook weer label in verstopt. Ik  heb veel detailfoto's gemaakt, zo kun je goed zien hoe ik de kaart heb gemaakt. De basis voor deze kaart is een linnenkarton kaart van 13,5 x 27 cm Deze heb ik gerild op 8,5 en 13,5 cm. Daarop heb ik stukken kraftpapier geplakt van 13 x 8 cm, 13 x 4,5 cm en 13 x 13 cm. Daarop weer designpapier  van 12,5 x 7,5 cm, 12,5 x 4 cm en 12,5 x 12,5 cm  De ticket mal heb ik ook gestanst uit wit linnenkarton en op 5 cm vanaf de gaatjes gerild. Hierop heb ik ook weer kraftpapier en designpapier geplakt. Dit papier heb ik met de mal uitgestanst

Sending Joy

Hallo allemaal,  Vandaag wil ik jullie weer een kerstkaart laten zien. Deze is gemaakt met de nieuwe Sending Joy lijn van Studio Light. Deze is vanaf volgende week verkrijgbaar in de hobbywinkels.  Als basis voor deze kaart heb ik de Essentials mal SL-ES-CD70 gebruikt. De lichtgroene matlaag komt uit SL-ES-PP05. Het rode designpapier komt de paperpad die bij deze Sending Joy lijn komt SL-SJ-PP10. Het groene designpaper met de kerstboom takjes komt uit de andere paperpad SL-SJ-PP11. De 2 lagen van de kerstboom heb ik allebei met 3D foam opgeplakt zo krijgt de kerstboom meer diepte.  De slingers, kerstballen en ster zijn gestanst met SL-SJ-CD51.  De losse plaatjes komen uit diecut boekje SL-SJ-DCB08.   Om de kaart helemaal af te maken heb ik nog 2 roze enamel dots opgeplakt. Het papier is zo mooi dat het verder niet veel nodig heeft.  Groetjes Geralien