Doorgaan naar hoofdcontent

Volgers

Project Life

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie mijn blog bezoeken!
Vandaag wil ik jullie iets laten zien wat voor mij helemaal nieuwe is, 
maar wat ik wel heel erg leuk vind! 

 *Project Life*

Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om mijn foto's mooi te verwerken. 
Ik vind het leuk om het op een creatieve manier te doen i.p.v. een kant en klaar boek te 
bestellen op internet.
Ik heb gegoogled op Project Life en veel inspiratie opgedaan en vervolgens een album en
 protectors (de plastic hoezen) aangeschaft.


De kaartjes heb ik zelf gemaakt met stempels en stansjes.
Ik heb hiervoor veel materialen van Studio Light gebruikt.
Voor deze pagina heb ik gekozen voor de kleuren zwart, wit, kraft en roze.
Ook heb ik stickers van Wibra en Action gebruikt en washi tape.


De achtergrond van dit kaartje heb ik gemaakt met behulp van een eigengemaakte mask: door uit een stukje mika een hartje te stansen  en met een blendingtool roze inkt aan te brengen.
De inkt die ik gebruikt heb is Memente Dew drop Rose bud en Tuxedo Black.
Het vlaggenlijntje heb ik gestempeld met STAMPSL159.
De letters heb ik op kraftpapier gestempeld en met een cirkelstansje uitgestanst en op de vlaggenlijn geplakt.
Alle kaartjes heb ik met een fineliner omlijnd en met de roze inkt de randjes bewerkt.


Het grote hart heb ik gestanst met STENCILSL29 uit fijn ribbelkarton.
De tickets zijn met  STENCILSL26 gestanst uit wit papier. 
De tickets heb ik ook bewerkt met de roze inkt en de lijntjes heb ik getekend met de zwarte fineliner door de embossingopening van de mal.
De achtergrond achter de tickets heb ik gestempeld met achtergrond stempel STAMPSL163.



Te tag is gestanst met STENCILSL26 uit kraftpapier. De ballonnen heb ik gestempeld met STAMPSL159.
De zwarte pijlen en de tekst Happy Birthday, Hug enz zijn stickers.


Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze creatieve uitspatting vinden.
Moet ik het vaker op mijn blog laten zien of zien jullie toch liever kaarten?
Ik lees heel graag jullie reacties!

Creatieve groetjes van Geralien

Reacties

Populaire posts van deze blog

1001 mogelijkheden

Hallo allemaal, "1001 mogelijkheden" heb ik deze blogpost genoemd en daarmee doel ik op de ticket mal. De mogelijkheden met deze mal zijn eindeloos. Vandaag laat ik zien dat je er ook een hele mooie double Z fold card mee kunt maken. In combinatie met het prachtige paperblock Love & Home komt het heel mooi tot zijn recht Natuurlijk heb ik er ook weer label in verstopt. Ik  heb veel detailfoto's gemaakt, zo kun je goed zien hoe ik de kaart heb gemaakt. De basis voor deze kaart is een linnenkarton kaart van 13,5 x 27 cm Deze heb ik gerild op 8,5 en 13,5 cm. Daarop heb ik stukken kraftpapier geplakt van 13 x 8 cm, 13 x 4,5 cm en 13 x 13 cm. Daarop weer designpapier  van 12,5 x 7,5 cm, 12,5 x 4 cm en 12,5 x 12,5 cm  De ticket mal heb ik ook gestanst uit wit linnenkarton en op 5 cm vanaf de gaatjes gerild. Hierop heb ik ook weer kraftpapier en designpapier geplakt. Dit papier heb ik met de mal uitgestanst

Waslijn met babysokjes

En we gaan vrolijk verder met de geboortekaartjes... Deze waslijn met babysokjes heb ik gemaakt met de creatable, stempel en het papier van Eline Pellinkhof. De sokjes heb ik aan het touw geplakt en vervolgens kleine wasknijpertjes er op gezet. Op de wasknijpertjes heb ik kleine houten hartjes geplakt van Xenos. Het resultaat is toch super schattig!!

Sending Joy

Hallo allemaal,  Vandaag wil ik jullie weer een kerstkaart laten zien. Deze is gemaakt met de nieuwe Sending Joy lijn van Studio Light. Deze is vanaf volgende week verkrijgbaar in de hobbywinkels.  Als basis voor deze kaart heb ik de Essentials mal SL-ES-CD70 gebruikt. De lichtgroene matlaag komt uit SL-ES-PP05. Het rode designpapier komt de paperpad die bij deze Sending Joy lijn komt SL-SJ-PP10. Het groene designpaper met de kerstboom takjes komt uit de andere paperpad SL-SJ-PP11. De 2 lagen van de kerstboom heb ik allebei met 3D foam opgeplakt zo krijgt de kerstboom meer diepte.  De slingers, kerstballen en ster zijn gestanst met SL-SJ-CD51.  De losse plaatjes komen uit diecut boekje SL-SJ-DCB08.   Om de kaart helemaal af te maken heb ik nog 2 roze enamel dots opgeplakt. Het papier is zo mooi dat het verder niet veel nodig heeft.  Groetjes Geralien