Doorgaan naar hoofdcontent

Volgers

L`amour

Deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwe collectable en paperbloc van Marianne Design.


Gebruikte materialen:
*Creatable ringen LR0238 en label LR0187
*Mal hart
*Crèmekleurig lint
*Bedel hartje


Beschrijving:

Vouw de kaart dubbel.
De vouw komt aan de bovenkant, plak een vierkant van 13x13cm van kraftkarton op de kaart.
Snij uit zwart/gestippelde designpapier een vierkant van 12,5x12,5 cm en plak het ook op de kaart.
Snij uit het crèmekleurig designpapier een hart en plak deze op de kaart, ongeveer 2,7 cm vanaf de onderkant.
Snij de poezen uit kraftpaier en plak ze op het hart, zoals op de foto.
Snij en embos uit crèmekleurig linnenkarton de ringen, plak ze linksonder op de kaart.
Stans het label uit en stempel L`amour er op met bruine inkt.
Neem een stuk lint en jute touw van +/- 40 cm en sla het samen om de voorkant van de kaart.
Hang het label en de bedel aan het touw en strik het lint en het touw samen.


Reacties

  1. Ohhh wat lief die poesjes mal en je papier vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaafffffff ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Birthday

Hoi! Vandaag opnieuw een kaart gemaakt met paperpad SL-ES-DCPP272. Maar deze keer heb ik het gecombineerd met de prachtige ovale mal SL-ES-CD952. De basis voor deze kaart is een witte kaart van 15 x 22,5 cm. Deze is gerild op 6 en 12 cm. De eerste rillijn is in bergvouw en de tweede rillijn in dalvouw gevouwen. Alle 3 delen beplakt met designpapier en op de voorkant de ovale mal geplakt.  Binnenin de kaart heb ik een deel val de ovale mal gebruikt. Als de kaart dicht is is deze ovaal niet zichtbaar.  Groetjes Geralien 

Waslijn met babysokjes

En we gaan vrolijk verder met de geboortekaartjes... Deze waslijn met babysokjes heb ik gemaakt met de creatable, stempel en het papier van Eline Pellinkhof. De sokjes heb ik aan het touw geplakt en vervolgens kleine wasknijpertjes er op gezet. Op de wasknijpertjes heb ik kleine houten hartjes geplakt van Xenos. Het resultaat is toch super schattig!!

Fijne verjaardag

Hallo!! Met het winterse weer van de afgelopen week had ik wel zin om een winterse kaart te maken. Het plaatje van de pinguĂŻn op schaatsen past er heel goed bij. En het was meteen een goede reden om deze border mal uit te proberen. Deze had ik al een lange tijd in huis maar het was er nog niet van gekomen om het te gebruiken.  Het plaatje van de pinguĂŻn was trouwens vierkant maar ik heb 'm met de cirkel uit de mal rond gemaakt.  Het stempeltje van het cadeautje uit dezelfde stempelset als de tekst past er leuk bij omdat de pinguĂŻn ook een cadeautje vast heeft. Gebruikte materialen: Kaartmodel: CCL-ES-CD982 Designpapier: CCL-FR-DPP305 Effen papier: CCL-ES-UPP306 IJssterren: CCL-ES-CD983 Tekststempel: SL-ES-STAMP639 Mini hartjes: KJ-MBKJ-SCD10 Plaatje:VK9615  Rode enamel dots. Fijne dag!  Groetjes Geralien