Doorgaan naar hoofdcontent

Volgers

Easelkaart Merry Christmas

Hallo allemaal,

Wat is het vandaag een druilerige dag. Echt knutsel weer zou ik zeggen.
Daarom zal ik jullie vandaag voorzien van wat inspiratie..
Deze easelkaart heb ik afgelopen weekend gemaakt met één van de nieuwe kaartvorm mallen van Studio Light, STENCILWF64.
Door het onderste deel van de kaartvorm te vouwen krijgt de kaart een rechte onderkant.
Het gevouwen deel schuif je dan onder een strookje papier op het liggende deel dan de kaart. 




De grote ster heb ik gemaakt met CARDSHAPEFF03.


Op deze foto zie je dat ik het onderste ronde deel van de witte kaart heb omgevouwen. De ronde delen van het zwarte kraft en blauwe basispapier heb ik afgesneden en op het omgevouwen deel van de witte kaart geplakt.


Het papier dat ik gebruikt heb voor het staande deel van de kaart is BASISWF250.
Op het liggende deel en op de ster komt uit paperpad PPWF59.



De kerstbal heb ik gestanst met STENCILWF61











Reacties

  1. Wat een leuke kaart Geralien
    Toevallig ben ik ook met de stans van SL bezig, maar dit is weer eens iets heel anders
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

1001 mogelijkheden

Hallo allemaal, "1001 mogelijkheden" heb ik deze blogpost genoemd en daarmee doel ik op de ticket mal. De mogelijkheden met deze mal zijn eindeloos. Vandaag laat ik zien dat je er ook een hele mooie double Z fold card mee kunt maken. In combinatie met het prachtige paperblock Love & Home komt het heel mooi tot zijn recht Natuurlijk heb ik er ook weer label in verstopt. Ik  heb veel detailfoto's gemaakt, zo kun je goed zien hoe ik de kaart heb gemaakt. De basis voor deze kaart is een linnenkarton kaart van 13,5 x 27 cm Deze heb ik gerild op 8,5 en 13,5 cm. Daarop heb ik stukken kraftpapier geplakt van 13 x 8 cm, 13 x 4,5 cm en 13 x 13 cm. Daarop weer designpapier  van 12,5 x 7,5 cm, 12,5 x 4 cm en 12,5 x 12,5 cm  De ticket mal heb ik ook gestanst uit wit linnenkarton en op 5 cm vanaf de gaatjes gerild. Hierop heb ik ook weer kraftpapier en designpapier geplakt. Dit papier heb ik met de mal uitgestanst

Sending Joy

Hallo allemaal,  Vandaag wil ik jullie weer een kerstkaart laten zien. Deze is gemaakt met de nieuwe Sending Joy lijn van Studio Light. Deze is vanaf volgende week verkrijgbaar in de hobbywinkels.  Als basis voor deze kaart heb ik de Essentials mal SL-ES-CD70 gebruikt. De lichtgroene matlaag komt uit SL-ES-PP05. Het rode designpapier komt de paperpad die bij deze Sending Joy lijn komt SL-SJ-PP10. Het groene designpaper met de kerstboom takjes komt uit de andere paperpad SL-SJ-PP11. De 2 lagen van de kerstboom heb ik allebei met 3D foam opgeplakt zo krijgt de kerstboom meer diepte.  De slingers, kerstballen en ster zijn gestanst met SL-SJ-CD51.  De losse plaatjes komen uit diecut boekje SL-SJ-DCB08.   Om de kaart helemaal af te maken heb ik nog 2 roze enamel dots opgeplakt. Het papier is zo mooi dat het verder niet veel nodig heeft.  Groetjes Geralien 

Waslijn met babysokjes

En we gaan vrolijk verder met de geboortekaartjes... Deze waslijn met babysokjes heb ik gemaakt met de creatable, stempel en het papier van Eline Pellinkhof. De sokjes heb ik aan het touw geplakt en vervolgens kleine wasknijpertjes er op gezet. Op de wasknijpertjes heb ik kleine houten hartjes geplakt van Xenos. Het resultaat is toch super schattig!!