Doorgaan naar hoofdcontent

Volgers

Beterschap

Hallo allemaal,

Op het HobbyVision blog loopt de challenge #62 rond.
Ik vind dit een leuke uitdaging en dacht bij mezelf dat ik eigenlijk nog niet zo vaak een ronde kaart gemaakt had. Dus heb ik mijn mooie nieuwe spulletjes van de Summer Feelings lijn erbij gepakt en deze kaart gemaakt.
Voor deze kaart heb ik ook één van de vellen met Vellumquotes erbij gebruikt.


De basis voor deze kaart heb ik gemaakt met de ronde Dutch Doobadoo mal .
Deze heb ik 1 x geknipt uit kraftpapier en 1 x uit BASISSF237
De randjes heb ik met bruine Distress inkt bewerkt.
Tussen beide cirkels heb ik een doily geplakt die ik gestanst heb uit wit linnenkarton.
Voor deze doily heb ik  STENCILSF49 gebruikt.
Hieronder vindt je een filmpje die ik gemaakt heb met een duidelijke uitleg hoe deze mal goed uitgestanst kan worden.






Verder heb ik veertjes gestanst met STENCLSF47 uit kraftpapier en wit linnenkarton en deze samen met zwart naaigaren en een bloemetje uit EASYSF547 op de kaart geplakt.



Het vellumcirkeltje heb ik aan de rechterkant met een klein beetje lijm vastgeplakt en daarna het vlindertje erop geplakt.
Later heb ik een hartvormig plakpareltje op het vellum geplakt en onder het plakpareltje aan de achterkant van het vellum ook een druppeltje lijm gedaan, zodat het vellumcirkeltje niet bol gaat staan.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met 2 hartjes die gestanst zijn uit kraftpapier.

Ik hoop dat jullie het een mooie kaart vinden.

Groetjes Geralien

Reacties

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Toch apart om een ronde kaart te maken, ik doe dat ook nooit.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

1001 mogelijkheden

Hallo allemaal, "1001 mogelijkheden" heb ik deze blogpost genoemd en daarmee doel ik op de ticket mal. De mogelijkheden met deze mal zijn eindeloos. Vandaag laat ik zien dat je er ook een hele mooie double Z fold card mee kunt maken. In combinatie met het prachtige paperblock Love & Home komt het heel mooi tot zijn recht Natuurlijk heb ik er ook weer label in verstopt. Ik  heb veel detailfoto's gemaakt, zo kun je goed zien hoe ik de kaart heb gemaakt. De basis voor deze kaart is een linnenkarton kaart van 13,5 x 27 cm Deze heb ik gerild op 8,5 en 13,5 cm. Daarop heb ik stukken kraftpapier geplakt van 13 x 8 cm, 13 x 4,5 cm en 13 x 13 cm. Daarop weer designpapier  van 12,5 x 7,5 cm, 12,5 x 4 cm en 12,5 x 12,5 cm  De ticket mal heb ik ook gestanst uit wit linnenkarton en op 5 cm vanaf de gaatjes gerild. Hierop heb ik ook weer kraftpapier en designpapier geplakt. Dit papier heb ik met de mal uitgestanst

Sending Joy

Hallo allemaal,  Vandaag wil ik jullie weer een kerstkaart laten zien. Deze is gemaakt met de nieuwe Sending Joy lijn van Studio Light. Deze is vanaf volgende week verkrijgbaar in de hobbywinkels.  Als basis voor deze kaart heb ik de Essentials mal SL-ES-CD70 gebruikt. De lichtgroene matlaag komt uit SL-ES-PP05. Het rode designpapier komt de paperpad die bij deze Sending Joy lijn komt SL-SJ-PP10. Het groene designpaper met de kerstboom takjes komt uit de andere paperpad SL-SJ-PP11. De 2 lagen van de kerstboom heb ik allebei met 3D foam opgeplakt zo krijgt de kerstboom meer diepte.  De slingers, kerstballen en ster zijn gestanst met SL-SJ-CD51.  De losse plaatjes komen uit diecut boekje SL-SJ-DCB08.   Om de kaart helemaal af te maken heb ik nog 2 roze enamel dots opgeplakt. Het papier is zo mooi dat het verder niet veel nodig heeft.  Groetjes Geralien 

Waslijn met babysokjes

En we gaan vrolijk verder met de geboortekaartjes... Deze waslijn met babysokjes heb ik gemaakt met de creatable, stempel en het papier van Eline Pellinkhof. De sokjes heb ik aan het touw geplakt en vervolgens kleine wasknijpertjes er op gezet. Op de wasknijpertjes heb ik kleine houten hartjes geplakt van Xenos. Het resultaat is toch super schattig!!