woensdag 28 oktober 2015

Leuk nieuws

Hallo allemaal,

Vandaag leuk nieuws, ik mag iedere 2 weken een blogpost maken voor Kippers Hobby.
En het bericht plaatsen op hun Facebookpagina.
Voor vandaag dus de eerste post.
Deze easel-kaart heb ik gemaakt aan de hand van de sketch uit Noor! Magazine nr. 8.
Gecombineerd met de Sweet Winter Season lijn van Studio Light.


Gebruikte materialen:


Het waxinelicht houdertje heb ik gemaakt door 3 cirkels te stansen uit het kraftkarton.
(Deze cirkels zijn net iets groter dan het waxinelichtje)
Deze 3 cirkels heb ik op elkaar geplakt en vervolgens het Noor! randje daar om heen geplakt.
Detail: Het waxinelicht-houdertje heb ik op een boomstam plaatje uit de easy-vellen geplakt.



Ik hoop dat jullie het een mooie kaart vinden, tot de volgende keer!!
Groetjes Geralien


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Gefeliciteerd!
    Je kaart is prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeej Geralien, wat leuk! Dat is jou wel toevertrouwd! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen