zaterdag 31 augustus 2013

Decoratie idee

Hallo allemaal,

Het liefst ben ik creatief met papier.
Daarom heb ik vandaag decoraties voor in huis gemaakt... van papier.
 
 
 
Studio Light heeft leuke decoratie artikelen die heel mooi bij elkaar passen.
Het heeft denk ik niet veel uitleg nodig. De artikelen die ik gebruikt heb zijn:
Lantaarntjes LASL02, vogelhuisjes BHSL19 en theezakjes TBSL03 en TBSL04.
 
 
 
Nadat ik de vogelhuisjes in elkaar had gezet en versierd, hield ik nog wat knoopjes en bloemetjes over die heb los op het dienblad ter decoratie gelegd.
 
 
 

 
 
Creatieve groetjes van Geralien

4 opmerkingen:

  1. Je dienblad ziet er heel erg gezellig uit,
    leuk om te maken allemaal hè ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk hoor
    ik ga dit van de winter maken heb ik wat meer tijd denk ik

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen